Followers

Aku dah lama tak tulis kat blog paktamdude. So, arini aku nak kongsi sikit mengenai site yang aku rasa mungkin ramai blogger dah tahu. Tapi untuk blogger2 baru yang macam aku ni tentu masih hijau dan nak tahu banyak benda. Sharing is caring, jadinya arini kita layan site apesal.com. Aku dah daftar ke akaun apesal.com untuk blog kayrozz dan ternyata ia amat membantu di dalam aliran trafik ke blog aku tu.

Tapi, sebelum nak merayap lebih lanjut lebih baik korang semua daftar dulu ke : apesal.com


statistik ini aku amik untuk blog http://kayrozz.blogspot.com (sila klik)

Lepas aje daftar, korang semua bukan dapat instant approval ok, sebab admin apesal.com akan layan dan belek dulu blog korang sama ada boleh diluluskan atau tidak...kih kih kih. Ambil masa lebih kurang 24 jam juga menurut kata cik admin.

Setelah diluluskan cik admin, apesal.com akan hantar e-mail untuk activation beserta dengan kod tertentu. Kod ini perlu dimasukkan semasa langkah activation nanti. Kemudian, barulah korang telah berjaya menjadi salah seorang ahli apesal.com.

Langkah 1 : Korang mesti masukkan widget apesal.com ke dalam blog masing2. Ikut cita rasa dan kesesuaian.

Langkah 2 : Korang mesti masukkan post korang yang paling best untuk dapatkan HIT terbaik nanti. Namun, ia masih lagi dalam kelulusan pihak apesal.com. Tapi tak lama approvalnya, kejap jer.

Langkah 3 : Boleh view post yang korang masukkan ke dalam site apesal.com bila2 masa sahaja. Pada masa yang sama, boleh juga layan pelbagai post daripada members yang lain.

*segala syarat2 yang ditetapkan oleh apesal.com mestilah dipatuhi. 

Kesimpulannya, site apesal.com memang antara terbaik yang boleh membantu lebih2 lagi bloggers baru semacam aku untuk tingkatkan trafik. Revolusi Blogger Malaysia : apesal.com memang best. Selamat mendaftar!!!

2 comments:

Ima said...

bagus jgk kan kalu dapat post blog kita kt apesal.com

mimie rusdi said...

Woww hebat. Mantap joo babe.
Trima kasih trima kasih

Post a Comment

"Boleh nak komen apa sahaja, tapi jangan lupa letakkan nama. Komen anda tanggungjawab anda, dan bukan saya". TQVM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About

Photobucket